Első ránézésre minek nevezzelek? De ha jobban megnézzük, nemcsak a dizájn tetszetős, hanem maga a kerékpár is praktikus. Bemutatjuk az e-velocipédet.

E-velociped

A Ding3000 német dizájn stúdió új kerékpártípussal rukkolt elő. Megalkották a velocipéd high -tech változatát. Az első pedál nélküli kerékpárt Karl Drais találta fel. Akkoriban csodaszámba ment, hogy egy „lóerő” nélküli  jármű 15 km/h sebességgel képes „száguldani! A váz és a villa egyaránt fából készültek, a gumiabroncsok pedig tömör gumiból. Drais biciklije, a " fa Dandy”  és a műanyag egyaránt 148 éves találmány . A Ding3000 Dizájn Stúdió így nem is találhatott volna jobb partnert tervei kivitelezéséhez, mint a BASF vegyipari vállalatot. Az e-velocipéd egyesíti magában a korszerű műanyagokat és a régi idők kerékpárjának stílusát . A BASF gyár 1865-ben alakult, így a kerékpárt Concept 1865-re kereszteltek. A pedálok az első keréken kaptak helyet , ami sokkal nagyobb, mint a támogató hátsó kerék . Az elektromos motor a hátsó kerék kék lemeze alatt rejtőzik, amelynek célja, hogy megóvja a víztől , szennyeződéstől és kőfelverődéstől . Az akkumulátor, az ülés  alatt található. A bringát nyugodtan lehet felügyelet nélkül hagyni,mert a fogantyúval felszerelt akkumulátordoboz egy mozdulattal levehető és tulajdonosa viheti magával. A nyereg kissé szögletes, de állítható. Arról nem tudunk, hogy kényelmes e rajta ülni. Mindenesetre a dizájn magával ragadó. Harmonizál a váz a nyereggel, az abroncsokkal és a markolattal is. A láthatóságról is gondoskodtak. A vázon elől és hátul ledsorok virítanak.
Forrás: Die Welt

E-velociped

 

E-velociped

 

E-velociped

 

E-velociped