Monthly Archives: February 2019
-
Külön rendszám hátsó kerékpárszállítóra?
Kategóriák: KerékpárszállítóCímkék: kerékpárszállítóEgyre népszerűbbek az autók hátsó ajtajára hevederrel rögzített vagy vonóhorogra rögzíthető, egyszóval hátsó bringatartók. A hátsó elhelyezésű szállítókon sokkal kényelmesebb a fel- és lerakodás, a tetőtartókkal ellentétben. Nem növelik jelentősen a zajt és a fogyasztást, és nem rendezünk roncsderbit, ha elfeledvén tetőszállítmányunkról, lehajtunk a mélygarázsba. Csakhogy ezek a kerékpárszállítók általában kitakarják a rendszámot és/vagy a hátsó lámpát, amiért a yard bizony büntet.
A kérdés, kötelező-e megvenni a harmadik rendszámot?
Korábban számos kérdést kaptunk az érvényben lévő jogszabállyal kapcsolatban, melynek értelmezése szerint köteles volt a felhasználó a rendszámot kitakaró kerékpárszállító esetén, áthelyezni azt autójáról a kerékpárszállítóra. Nem árt tudni
-
Ez is camping, na de milyen?!
Kategóriák: Tandem kerékpárCímkék: tandemEz is camping kerékpár, de tandem és összecsukható. És ha azt gondolnád, hogy manapság találták ki, hát nem!
A Graziella formája egy olasz dizájner, Rinaldo Donzelli agyából pattant ki, majd 1963-ban meg is építette fia, Teodoro Carnielli és Vittorio Veneto. Teodoro még 1908-ban alapított egy fitnesz eszközöket, főleg szobakerékpárokat és kerékpárokat gyártó céget. Fia, Guido Carnielli hamar beszállt a kerékpárgyártásba. Nagy szerepe volt az ötlet megvalósításában, hogy egy összecsukható kerékpárt készítsenek, kis kerekekkel, melyet lehetne szállítani autóban. 1963-ban Guido nevén szabadalmaztatták. Az eredeti bringa még Bottecchia márkanéven futott, de 1964-ben a Graziella önálló márka lett. Kezdetben a Graziella tandem egysebességes, összecsukható bicikli volt 16 "-os kerek